Fyfan för att det är skola imorgon!

Åh det är svårt att tänka sig att skolan börjar imorgon för att man har haft ett skönt sommarlov! Börjar klockan 9 imorgon och jag kommer ha jätte svårt med att vakna för att jag har jätte svårt att somna. Lycka till till mig själv!

Idag åkte jag med mamma till Globen (shopping) och köpte två par skor. Kom på sen när vi kom hem att vi glömde köpa massor av block och kalender till skolan. Därför gick jag med Julia till vår kära ica BEA (den heter BEA, ica:n alltså haha) och köpte skol saker. Köpte jätte fjantiga block som säkert är till 8åringar men dom var gulliga haha.
Därefter åkte jag hem till Pavelito och chillkrökade smått där, jag blev aldrig påverkad men lite små kul var det när Pavel skulle berätta om sina ryska upplevelser!

Just nu sitter jag och mumsar i mig Marabou Mjölkchoklad (älskar!) och ska förresten sluta citronera imorgon! Undrar hur jag kommer klara mig men ska försöka så gott jag kan!


Pussar /Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback