VAKEN!

Sådär ja, nu är jag vaken haha, har varit vaken i 1 timma kankse, sedan har jag bara sovit bort hela dagen! Men gick och la mig vid 12tiden på morgonen så det var väl inte så konstigt att jag sov hela dagen? Bara den att jag ska ju börja skolan på måndag och jag måste verkligen vända på dygnet upp och ner nu!

Igår festade jag med Julia och Catta! Förkrökade hemma hos Catta först men jag är ju så himla kräsen när man blandar med vodka så jag var lite dålig på att dricka medans tjejerna klarade av ganska många shottar!
Sen var vi ute och klubbade, och träffade på Donna där jag följde med sendare till efterfest! HAHA vilken efterfest, jag var ju vaken hela natten och fattar inte att jag kunde va så pigg, som tur va var det inte bara jag som va pigg så man kunde sitta och umgås men människorna. Vissa männsikor visste man inte om man skulle skratta eller gråta över :P

Vet inte vad jag ska göra nu, har lite smått tråkigt :/

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback