kristen&robert?

För er som inte känner mig så är jag lite Twilight nörd och jag är förälskad (som alla andra tjejer) i Robert Pattinson!
När jag har riktigt tråkigt kan jag inte låta bli att kolla på paparazzi och fan sidor, och såg nämligen dom här bilderna. Tidigare har man hört rykten att dom dejtar men ändå inte, jag tror faktiskt att det kommer sluta med att dom blir tillsammans och av alla brudar han får vara med är det Kristen, hon är det ända jag accepterar hahaha! Jätte fjantig jag är nu :) Men dock gillar jag inte hennes nya utseende :/



ser det inte ut som dom precis ska pussas lite? hihi

såhär ser hon ut nu! :S

Förstår inte hur dom ska göra med filmerna nu, måste hon börja bära peruk nu eller vad?

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback