Usch skola snart!

Idag fyllde jag på min tatuering, egentligen var det inte meningen att jag skulle göra det för jag trodde verkligen att jag inte behövde, det var verkligen helt oplanerat för att jag skulle följa med Julia för hon skulle fylla i sin tatuering. Sedan kollade han på min och tyckte att jag också behövde det, blev lite chockad när han sa det men det var som att tatuera sig igen fast bara på samma ställe haha. Det gjorde inte ondare eller något men det ända jobbiga är att nu måste jag ta hand om den igen och vara försiktig vilket kan vara ganska jobbigt. 

Senare följde jag med Julia till Gullmarsplan och mötte upp Manuela och åkte sedan hem till Julia och kollade på film. Kollade på "Another gay movie" som verkligen är en pinsam film, lite som "American pie" fast lite hemskare haha! Sedan gick vi ut och tog frisk luft en lång stund, myyys! Äter massor av choklad att jag får ont i magen ^^

Får också ångest av att tänka på att skolan börjar på måndag, usch tänk på alla inlämningar och prov jag/vi kommer ha! Men ska fortsätta med mitt fjäskande för det kommer jag ganska långt på haha! MVG i ekonomi för INGENTING bara man är över snäll så funkar det mohaha!

vi brukar lyckas ha väldigt kul i skolan också! hahaha

Pusspuss/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback