Godkväll

Tjolahejsan!
Dom närmaste dagarna kommer nästan bara bestå av skola, sova äta, sova! Haha känns verkligen som det.

Imorgon fyller Majabaja år och det ska firas med dunder och brak, blir tjejmiddag hemma hos henne sen utgång, det känns inte konstigt att gå ut på en onsdag men att det är skola dagen efter haha fyfan! Jaja jag får kämpa mig vaken i skolan sen  :)

Det har dessutom börjat nya 1:or i vår skola, eftersom jag tycker alla ser likadana ut blandar jag ihop 1:or och 2:or så jag tycker att det är fullt med barn (barn kanske man inte ska säga, men alla är så små på nått sätt. Jag är också liten men dom är små på något speciellt sätt) som kryllar. Tycker att det var så kul att många ville börja i vår skola för vi är en mycket liten skola och var inte lika poppis året innan. Men bara ny plats och nytt namn blev vi populära haha.

Ska fortsätta kolla på tv och göra nått smått gott att äta sen går jag och lägger mig! Ha det bäst!
/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback