humörsvängningar


har varit lika trött som sötnosen

Idag är det verkligen inte min dag, ingenting är som det ska med min kropp fsykiskt och psykiskt! Jag har satans humörsvängningar och tycker synd om min familj just nu som måste stå ut med det! :)
Jag tog en power nap men råkade sova i några timmar istället, som jag absolut inte ville för nu kommer jag ha svårt att sova och det gör att jag kommer få svårare sen att vakna tidigt till skolan. Buu!
Det är hemskt att sommarlovet har gått så snabbt, jag hänger inte med själv och det känns verkligen inte som att vi har haft 10 veckors lov! Allt har bara gått på en sekund.

Puss/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback