OJ!

Jag har inte skrivit på jätte länge men jag har glömt bort att jag hade en blogg överhuvudtaget haha! Sorry.
Men annars har det bara varit skola och massa annat.
Idag har jag tagit det lite ledigt från skolan, gjorde det igår också men jag orkade bara inte kliva upp osv haha. Lovar att jag går imorgon!
Ligger i sängen och degar som fan..kollar på E! med Victoria Silvstedt, konstigt efternamn om man tänker efter!

Det var en reklam innan om vem som vill kämpa för att jobba för Pdiddy, haha vilket skämt. Vem vill jobba för honom? Jag skulle aldrig kunna vara slav för en annan som tycker bättre om sig själv än alla andra. Tycker att vi människor inte ska se någon som värdefullare än en själv heller. Jag skulle inte heller tillåta att jag gör en annan till slav sådär och säga att "nej min macka är för torr, gör en ny". Männsikor borde uppskatta att dom ens finns överhuvudtaget. Jag formulerar mig jätte konstigt men hoppas att ni fattar ändå.

Tack och adjö, nu ska jag chilla vidar!
Pussar /Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Brittaaaaaaaaa

Du formulerar dig helt finnemang!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback