seg-dag!

Goddag!
Vaknade 2 idag för usch jag kom hem precis innan klockan 7 på morgonen. Känns som om jag inte sovit alls och jag kommer säkert somna när som helst. Igår var jag med Sofie, Julia, Louise och hennes kompis :)
Jag och Sofie skulle egentligen va på the voice konserten men det var alldeles för mycket fjortisar och små turkar där att det blev alldeles för mycket! Så jag och Sofie åkte i förväg till Nivå22 och förade. Vi hann dricka ganska mycket innan Julia och Louise kom. Efter det hann vi vara på Ego och Star bar, både ställerna va ganska döda men vi gjorde allt mycket roligare, vi började dansa och fick upp massor av folk.

Nu har jag bara segat sönder och halvt ruttnat och det är det bästa som finns just nu känns det som, för jag orkar verkligen inte göra något alls haha.

Jag måste säga att jag saknar Anni :( Så fort hon är borta passar både hennes mamma och min mamma på att festa tillsammas! Haha så kul :)


här är Sofie och Moa när dom modellade för Gina Tricot

såhär såg jag ut på Asals födelsedag
Tyvärr har jag inte många bilder alls från Asals födelsedag men hon får skicka alla bilder till mig sen så kommer jag lägga upp.

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Avivoolitoo

Jätte söt simonis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback