BANAN PIZZA!

Hello, har precis ätit god bananpizza, för dom som inte ätit det är det som vezuvio eller hur det stavas fast banan och curry på. Åh det är så himla gott ^^

Idag vaknade jag av att Måns ringde mig vid klockan ett. Sedan ringde jag Anni och vi drog först till donken och sedan såg vi att det var Ruggby matcher på Årstafältet. Vi satt där ett tag och försökte ta reda på hur allt går till men det gick inte så bra, fattar fortfarande inte hur Ruggby går till bara att dom kan tacklas och springa runt med bollen. Och vi fann ingen snygging heller, alla var fula och tjocka. Blä! Kanske beror det på att dom flesta var från England haha.

Igår var jag ute med Måns och Skytt, Skytt träffade några av hans kompisar och vi gick till Toxic, ÅH! Jag ville verkligen inte dit och jag fick betala bajs inträde fast dom som va med oss inte behövde för att dom var uppskrivna på listan och trodde att vi skulle få komma in ändå, men icke sa nicke. Men vi hade det kul där ändå, blev inte så jätte full som jag var i fredags ialla fall och det är ju en lättnad. För i fredags drack jag alldelles för mycket onyttig alkohol och mådde sjukt dåligt, så jag var tvungen att gå hem mycket tidigare än alla andra. Ringde då Anni och somnade bums hemma hos henne haha.



här är Måns, vi sitter på Toxic och han klarade dricka 12 öl! krigare

Ciao /Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback