filosofer

Hejhej, idag picknickade jag med Sofie och Maja sedan åkte jag till Gamla stan och träfftade Madia och Salome. På vägen hem mötte jag upp underbara Anni.
Jag och Anni satt och snackade ett antal timmar, eller tills nu kan man säga! Vi diskuterade allt möjligt och det lättade på trycket väldigt mycket. Finns så mycket saker som man bara vill skratta åt, saker som är så onödiga för folk egentligen..värderar livet och saker på ett himla konstigt sätt att man bara att skratta åt det och annat som man förlorar utan att man vet om det. Jag vill leva livet och bajsar snett på dom som inte vill göra det med mig.
Jag har märkt på mig själv att jag tänker så mycket nu för tiden, som igår t.ex. när jag var på väg hem från Sofie. Jag liksom diskuterade med mig själv i tankarna vilket jag nästan aldrig brukar göra. Jag brukar alltid tänka allt som på film. Men nej, istället pratade jag med mig själv i huvudet och märkte inte av det förens jag kom innanför dörren och kände att det var konstigt.

Vi diskuterade även om att vi kankse vill ev. flytta till Göteborg eller Malmö någon gång efter studenten. Tänk bara va kul att flytta till en helt ny stad där man inte känner någon och inte känner till vad som finns där. Man bor där i några år skaffar lite erfarenheter och flyttar sedan tillbaka hit till Stockholm (om man vill dvs). Egentligen, var har man att förlora förutom att inte vara med sin familj på ett tag och sina närmsta och käraste. Men det går ju alltid att hälsa på ;) Satan vad jag blev taggad på det mohaha! Hoppas bara att det blir av.

Imorgon så ska jag va med Anni och åka till Sickla. Anni hittade tydligen jätte fina skor på Skopunken.

Jaja ni får ha det så bra så länge idioter.
/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback