hårfärg

Hej där, sitter nu vid soffan bredvid mami och papi.
Skulle egentligen följa med Sofie till frisören idag men hon hade fullt upp med PUB visning eller mötet (testar kläder osv ett par dagar innan visningen) eller hur man nu ska säga så det tog längre tid än vi trodde. Hon ska vara väl någon sorts modell för vissa märken och visa upp dom i Sergel har jag för mig! Skit kul! :)

Så istället för att träffa henne passade jag på att färga mitt hår, jag har ju redan mörk brunt men färgade utväxten. Nu på sommaren växer håret så himla snabbt, märker på en månad bara att man har utväxt. Egentligen syns inte min hårväxt så mycket eftersom har har ganska brunt men jag får en tvångstanke så fort jag ser lite och håret känns alltid mycket fräschare efteråt.
Jag minns för länge sen när jag nästan hade platinablont (många många år sen) och mitt hår var så slitet. Att blondera skadar håret så mycket mer än att färga det mörkt. Jag får nästan alltid bättre år (känns det som ialla fall) när jag har färgat.
Älskar hårfärgen på Eva Longoria



Har ingen aning vad jag ska göra ikväll, det är ju lill-lördag ändå! MEN JAG ÄR PANK! :'(
Får allt se vad kvällen leder mig till.

Puss/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback