HEMMA!

Godkväll/natt!
Kom hem idag från Skåne, det var mysigt där att träffa släcktingarna. Alla har ju försändrats mycket och mest i utseendet! Gamlingar :D Nej men det var kul så länge det varade om man säger så..dock är jag fortfarande sjuk och var lite små seg där eftersom min kropp ville inte direkt hänga med och inte mitt huvud heller. Börjar få riktiga hostattacker, nyser och snuvar hela tiden! Men det bästa med Malmö var att det var hur varmt som helst där, tror jag till och med fick en liten bränna. Min faster har byggt en jätte snygg pool också så där solade man och badade man det mesta av tiden vi var där. Synd att jag inte tog en bild på den för den är väldigt snygg!

Så idag kom jag som sagt hem, satt i bilen i 6timmar eller va det blev. Men som tur var sov jag kanske halva vägen :)
När jag kom hem träffade jag Toffiefie (Sofie) och mötte upp killarna för att spela lite basket, men jag stod över eftersom jag inte har några krafter för att spela basket riktigt så jag fick kolla på isället vilket inte var lika kul. Kände mig lite som barnet som inte får vara med och leka haha! Men efteråt mötte vi upp Harald och hyrde en film och köpte massor med godis. Jag höll på att somna under filmen och så fort den var slut fick jag rusa hem. Men efter att man gått lite och tänkt blev man lite piggare.
Ska alldeles strax gå och lägga mig!


såhär såg det mesta ut när man åkte, lite trist sådär men ändå fint

här är min kusins barn, Ella och Wille - sjukt söta var dom!

med min dumma hals så slukade jag upp detta på bara några minuter på hemvägen, det är som godis. Tror inte dom hjälper mot halsen ett dugg.

Ska krypa till kojjs nu, godnatt.

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback