kom precis hem

Hejsan, jag kom precis hem från södermalm..Jag, Sofie, Harald, Erik, Moa, Hannes och hans 2 kompisar var vid "Fenix" som ligger på götgaran. Det var ett halvt bra ställe, egentligen är alla ställen bra bara man har rätt umgänge med sig! Men det var mysigt att sitta med det folket bara den att ALLA min pengar är slut nu!
Nu är det så att jag ska ju åka ner till skåne i helgen ändå så jag kommer nog inte kunne spendera några pengar alls där eftersom jag ska bara vara med släcktingar som är runt 30-50år där.

Nu sitter jag här hemma och funderar en massa! Ska inte säga vad jag funderar på men lite av det gör mig lite sorgsen och frustrerad för jag vet inte hur jag ska riktigt göra. Men det löser sig som allt annat?

Ha det bra gott folk!
/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback