kruxiflaxblaalööö

Möhöööönöö!
Imorse skulle jag åka och överaska Madiha men nej jag försov mig vilket var jätte synd verkligen, hade missade samtal men hade inte vaknat alls av dom! Konstigt! Men iaf GRATTIS MADIHA! <3

Åkte då till Sickla med Anni panni, haha eftersom vi skulle åka moppe och det regnade fick vi en sjuk idé. Vi tog en stor svart plastpåse och jag hade den som mantel när vi åkte! Kunde verkligen inte sluta garva, det måste ha sett jätte fult ut verkligen hahah! När vi kom fram till Sickla så kollade vi runt lite, Anni köpte lite kläder och så.
Sen åkte vi tillbaka hem till mig och åt mammas fläskpannkaka, mumma!

Sitter nu här och kollar lite latinska citat, mest för att det kan finnas fina citat man kanske vill tatuerna någon gång i framtiden hihi! ;)


här är min systerdotter Nea, saknar henne så!

Puss/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Du var hemskast när du skulle gömma dig o så fes du så jag visste exakt vart du var, vf brättar du inte de för vavavav?

Postat av: Simona

HAHA VAD DU LJUGER! :O ÅH ANNI VÄNTA BARA!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback