SJUK!

Jag har sjukt ont i hela kroppen, jag börjar bli sjuk. Fan fan fan också!
Men ialla fall så igår var jag och människorna (orkar inte rabbla upp alla namn) på Söderhof och förade, gick sedan över till Baba Sonic i några minuter och därefter till La Cocaratcha eller hur det stavas. Det var 4 födelsedagar i en fest, har ingen aning om vilka som fyllde år faktiskt men blev inbjuden dit ändå. Kvällen sög lite eftersom alla villa tillbaka till Baba Sonic indiepop-stället, det är verkligen en mardröm för sånna som mig där. Så jag drog hem till en man som jag känner som bor nära där.

Kan inte sova alls, kanske för jag har ont i kroppen men imorgon ska jag åka ner till Malmö för att hälsa på släckten osv. Jag kommer komma hem på söndag och berättar mer hur det har varit och vad som hänt dära!
Ha det bra så länge alla fina, om ni har tråkigt är det bara att ringa mig för ni kommer att ha tillgång att prata med mig ändå!
Puss/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback