-

Hejhej, är nu hemma och sitter och proppar i mig popcorn.
Väntar bara nu på att Anni ska bli klar sen så ska vi dra till Astrid..hoppas det blir lite kul där :) Bjöd med Pavel och några av hans kompisar dit.
Juste kanske ska berätta hur det blev igår då, jag och Sofie drog till Snaps och satt och mös dära..slutade med att anni inte följde med. Senare drog vi till Söderhof där Julia och Sofia var och sen senare kom Astrid, efter det gjorde vi inte så mycket jag och Sofie skiljdes åt och jag, Astrid och hennes två killkompisar satte oss på Wollmars.


Jag har verkligen jätte tråkigt nu, SÅ ANNI FÅR TA OCH SKYDA SIG ;)

Ciao
/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback