1 dag kvar!

Nu är klockan över 12 och därför 'är det bara en dag kvar tills jag är myndig hihi!

Vaknade idag hemma hos Donna, vi hade chillkrök kvällen innan och vi alla sov till ungefär 12-13. Haha vi hade så kul! Busringde till lite folk där jag fick prata alla gånger, Vi försökte ringa till en strippklubb men dom va snabba på att lägga på. Annars va kvällen ganska mysig, på morgonen gick vi tjejer och köpte frukost och tog det lugnt tills det var dags för Donna att fara iväg till jobbet.

Efter det har jag bara tagit det jätte lugnt, haft det ganska mycket tråkigt ikväll! Hade lust att hitta på något när Måns ringde mig och sa att vi och några andra ska sitta någonstans och dricka öl, men det blev inte så för att folket var tråkigt! MÖÖÖÖ!


Varför ska alla vara bortresta nu? Jag som vill ha alla samlade på min födelsedag men nejnej, istället får man anpassa sin födelsedag när alla har kommit istället, fan va surt. Men jag kommer antagligen fira det flera gånger eftersom nu är det lite folk hemma och kan fira med dom först :)


här är en liten bild på Gizmo sötis

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback