2 veckor kvar tills jag är myndig!

Känns som om jag bara skriver nattinlägg, men så får det nog bli ibland eftersom det är då jag har tid och lust att skriva :)
Idag fixade jag klar ID-kort saken, bankinnan sa att det kunde ta upp till en månad tills den är färdig, hur ska jag stå uuuut? Jag fyller år om 15dagar (16juli) ÅÅÅÅÅÅÅH! Trodde det skulle va en helt vanlig inte så överhettande varm dag, så jag hade en långärmad tröja och chinos! På vägen hem var det döden för mig, jag svettades som en pomesfrites som man klämmer ut allt fett/olja på, blää! Jag och mamma lunchade även på MacDonken också ;) MUMS, här ska man inte tänka på att det är onyttigt, nejnej!

Sedan träffade jag min maka Sofie, vi gick runt lite i stan och snokade..hittade ett par AS SNYGGA skor från Zara men kan inte slösa 600 spänn på det, så jag gick gråtandes ut. Tröstade mig med att köpa 3pack hotpans och ett par leopard örhängen! Inte mycket till tröst :/
Hade för övrigt en trevlig kväll och snart ska jag gå och lägga mig, skulle eventuellt åka till flaten med Maja, Andriana och hennes på g eller jag vet inte :)



Här är skorna från Zara, visst är dom fina? Dom var ännu finare på kan
jag säga när man har bruna ben och allt, snyft :(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback