äntligen hemma?!

Hejsan, jag har inte skrivit på ett tag och det är ju för att jag har bott på Södermalm i några dagar med Salome.
Jag orkar inte skriva allt vi har gjort, men vi har festat några gången vilket typ en av dom var lyckad tycker jag! :P
Men annars har vi gosat med Gizmo (min syrras hund) och latat oss.

Bajs igen att Anni åker nu till Finland i en vecka, men jag hann ändå säga farväl haha.

Jaja nu är det bara 4 dagar kvar tills jag fyller år! :) Längtar lite fastän mitt ID-kort kommer inte ens va klar då, känns som jag är 18år tills den har kommit haha.
Jag är skit trött och ska nog ta en tupplur, orkar verkligen inte göra något idag alls! :/

Pussar/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anni

SIMONOA, ska du inte skriva ett inlägg om hur mycket du saknar mig, annars får du ingen present:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback