ÄR I ORMRUMMET!

Hejsan Svejsan, just nu sitter jag i ormrummet. Min bror har ju en massa ormar i sitt rum i terarium såklart men det är lite smått obehagligt att sitta hära.

Igår var jag på Toxic med Pavel och co, fast jag drog lite tidigare än alla andra. Jag gick ungefär 1, mest för att jag var rädd för att tunnelbanorna inte skulle gå men det fanns nattbussar som tur va!

Idag vet jag inte vad som händer alls, jag har ju fått den där rutinen att vilja festa varje kväll nu. Jag blir inte sliten eller bakis! Kan det inte bli bättre? haha

Vi hörs senare, jag vet inte direkt vad jag ska skriva till er små fisar :)

Pussar
/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback