blame it on the alcohol

Hejhej era fulingar..har inte hunnit eller pallat skriva nått här på ett tag känns det som.
Men jag kan berätta att ikväll var jag med Salome på Nivå22 sen drog vi till After där Donna och Hanoi kom :) När vi precis skulle vidare kom Kidde och Stefan (Kidde är Majas pojkvän) och dom hängde också med till ett ställe som hette Skepps-någonting haha.
Där dansa vi så att svettet rann :) Men vi hade det skog tycker jag, på vägen hem köpte vi med oss donken mat och skojjade på väg hem i tunnelbanan.

Igår va jag på Mango där det nog var det äckligaste stället jag varit på, fy satan! Ska aldrig dit mer, det va bara äckliga män där, men sällskapet jag var med va nice :D

Ska sovelisova nu :) Ha det så bra och dröm sött människor!


jag som ser lite smått berusad ut

vackra Donna och Salome i högsta person

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Salome

Ahahahha sitter och bloggar 4 på morgonen! :D.. älskling du får skicka bilderna från igår kväll senare :D

Postat av: Simona

Absolut gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback