blixt och dunder

Jag vaknade ungefär vid 9-tiden för att det var blixt och dunder! Jag har ett takfönster precis ovanför min säng så det va inte så svårt att vakna när det blixtrade och ösregnet som fall ner! Pappa kom upp och stängde mitt fönster eftersom den var öppen, han frågade mig om jag var rädd..men jag lekte lite ball och sa "neeejdåå!". Efter någon minut så såg jag en stor fet blixt och det mullrade satan. Sprang ner allt vad jag kunde och hoppde ner i mamma och pappas säng. Haha jag kände mig som ett litet barn :P Jag somnade om och sov till 12. När jag vaknade så va himlen helt klarblå och inga tecken alls att det har regnat. Konstigt väder kan jag säga!
Gick sedan en promenix med papsen med hundarna :)



Jag vet inte alls vad jag ska ha för mig innan klockan är 7 för efter det ska jag möta gott folket i Mariatorget sen ska vi har en chill krök picknick!

See yaa!

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback