brist på liv?

Nu kollar jag på tv, How I met your mother. Känns som om jag inte haft något liv på ett tag. Nu när det är sommarlov tar man inte tag i dagarna på samma sett som om man hade skola och det var helg. Då ville man verkligen hitta på nått skoj eftersom det var 2 dagars ledig tid av 7. Men ändå är det väldigt skönt att bara inte göra någonting alls, få lite tid för sig själv (dödeeeeeeens trååkig). Egentligen skulle jag vilja fly landet nu, taskigt väder är det också. Var är värmeböljan som var här nyss? Har den bara lämnat kalla och tråkiga Sverige? buu!



la upp två bilder på världens vackraste kvinna, Christina Aguilera. Hon har varit min idol sen liten och det kan nog mina vänner konstantera haha. Har alltid beundrat henne sjukt mycket för hennes röst och hennes skönhet! Gillar dom här två bilderna mycket :)

Ska fortsätta kolla på tv, ha det bra!

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback