Detta är till Anni

Jag skulle skriva ett inlägg om Anni tydligen ;) om hur mycket jag saknar henne!

        Jag saknar Anni för att:

  • Hon och jag kan säga öppet om vi är fis-nödiga, kiss-nödiga och bajs-nödiga
  • Vi blir alltid lite smått galna när vi är med varann
  • Vi brukar slåss och göra illa varann
  • Vi räknar hur många blåmärken och sår vi har
  • Letar efter spindlar på staketet
  • Går på varandras ryggar
  • Pratar om hur mycket vi ogillar olika personer
  • Vi kollar på Björn bröder, medans Anni lyckats somna sitter jag och gråter smått för att den är sorlig (spelar ingen roll vilken film vi ser på egentligen för Anni lyckas alltid somna ändå)
  • HAHA saknar att färga om Annis hår till "brunt" fast det ska bli missfärgat så att det blir grönt
  • Saknar att Anni säger konstiga ord som är helt nyuppfunna
  • Sent på kvällen brukar vi mötas vid kaninburen och ciggadilla
  • + 10 000 000 000 000 000 mer saker som kan vara lite pinsamt och svårt att förklara ;)
KOM HEM NU ANNI FISEN!

(för er som tycker att vi är konstiga, det är har du alldeles rätt i att göra..för det är vi, men mest Anni) hihihi
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback