efter regnet kommer solen?

Idag vaknade jag av att Sofie ringde mig , vi träffades och åkte till Tullys för en fika. Maja kom också och där satt vi och myste lite. Men när vi kollade ut genom fönstret såg vi att det ÖSTE ner regn. HAHA det var så kul när jag och Sofie skulle springa ut i regnet, jag började föreställa mig att vi var gatråttor som sprang längst kanterna och tvärs över vägen. Fick verkligen en jätte ful bild :D
Sedan mötte vi upp Harald och åkte hem. Känns bajs att alla kommer åka bort :(
Pratade med syrran lite och jag får bo i lägenheten redan imorgon om jag vill. Så jag ska vara i Medborgarplatsen klockan 13.00 imorgon och möta upp Isabella och Miranda så ska vi fika lite också. Efteråt vet jag inte riktigt vad jag ska göra, säkert tvinga med Salome dit så får hon sova med mig eller nått för jag kommer inte våga sova själv haha.

Just nu sitter jag i min brors rum med alla hans ormar. AAHH! Vet inte riktigt hur jag klarar av att sitta här, men han har så himla skön dator att jag vill hellre använda den här. Försöker inte kolla på ormarna och bara tänka att dom inte finns!
Och usch så stökigt det är här, massor med skräp och matrester. Fattar inte hur kan klarar av att bo här. Jag lovar att när han kommer tillbaka så kommer det va städat och prydligt här. Han är nämligen i Hulstfred eller hur det stavas, han kommer tillbaka på söndag. Stackars pappa kommer få bo här helt själv, jag kommer nog och hälsar på honom när jag ska bo på söder! :)


/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback