hello hey

Hejsan, ännu ett nattinlägg här.
Kan berätta att idag så har jag varit inne vid Årsta tattoo och bokat tid, ska göra tatueringen på onsdag klockan 4, alltså tecknikts sett IDAG! Åhh jag kan erkänna att jag är halvt nervös, eller det går som berg och dalbanor. Men vänta bara tills ja sitter och, jag kommer hyperventilera och svettas. Men ialla fall när jag är klar med den ska ni få se bild såklart :)
Efter bokningen kom jag hem och somnade på sängen, jag visste inte ens att jag var trött med det verkade så för jag vaknade när syster och Gizmo kom in och väckte mig. Jag skulle följa med hem till syrras nya lägenhet som håller på och renoveras. Men pappa och syrran lurade mig totalt. Dom fick mig och tro att vi skulle bara kolla på den men neej, jag skulle hjälpa till och ta bort kakel. Gud va kul (not) haha.
Men efter någon timma eller så då vi blev klara med det åkte vi direkt hem...

Finns inte så mycket mer att säga än att imorron blir det PARTÖÖÖ!



Pussar och Kramar

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback