hungrig

Hej där,
Jag väntar just nu på att min fiskgratäng ska bli klar, det är kanske 5-10min kvar.
Efter det ska jag börja göra mig iordning för jag ska möta upp Donna vid busshållsplatsen med Salome och så ska vi fara iväg hem till Donna för chillkrök. :)
Hoppas att det kommer lite roligt folk dit i alla fall hihi ;P

Idag åkte jag till söder för att lämna Gizmo fisen, sen åkte jag direkt till Hellasgården där Måns, Cici, Hanna, Leo, Liv och Oskar var. Dom hade badat men jag som är en sån himla badkruka stog emot att vilja ta ett dopp haha. Åkte sen hem och nu sitter jag här och fryser lite grann. Vet faktiskt inte varför, jag kanske har för lite kläder på mig?!

OJOJ nu ringer äggklockan! Ska ta ut fiskgratängen, Byeee <3

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback