inne-sittar-dagen?

Vaknade upp idag kl 2. Blev ganska förvånad för även om ja lägger mig sent brukar jag kunna vakna en ganska skaplig tid! Men direkt när jag vaknade gick jag ner och flyttade mig till mamma och pappas säng istället och låg där kanske till nu och kolla på tv. Jag måste säga att jag älskar familjen Kardashians!!! Alla där är vackra (förutom pappan då haha).

Min dag har varit helt meningslös! Efter att jag hade duschat så började jag smått sminka mig..varför? Jag blev bara sjukt taggad nu! :( Folk verkar ha gått i ide eller nått. Jag tänker hela tiden på att jag vill klä upp mig, sminka mig mer och ha kul med kompisar. Men alla ligger väl hemma som jag och tycker att livet är ganska tråkigt nu.

Juste! I augusti ska jag åka några dagar till Skåne! Weeii, min kusin fyller 30år! (gud va tiden går snabbt) och vi ska fira. Jag kommer ju vara 18år då så hoppas dom inte kommer snåla med alkoholen för mig ;) Det ska bli grymt kul!  Har inte träffat min farmor på flera år, jag har till och med tappat räkningen :( så det ska bli jätte kul att träffa henne. Jag pratade lite med henne i telefon och hon är jätte förväntansfull hur jag ser ut nu för hon har bara sett mig som ganska liten och att hon nog inte ens kommer att känna igen mig. Va hemskt det låter! :/

Pappa slängde nyss en glass på mig, och vet ni va? DET VAR STRAWBERRY WHITE :D mums ;)


the grudge?


/Simona


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback