kom precis hem från anni

Kom precis hem från Anni, den finska trollet. Vi har varit i stan och köpt lite kläder, sen åkte vi hem till henne och åt jätte god spagetti och köttfärssås! Annis kusin Essi och hennes kompis Minna (om jag minns rätt hennes namn) åkte också ner hit till Stockholm. Anni är vår lilla översättare när det gäller att samtala med varann. Lite kul sådär ;)
Gick hem för att alla vi blev helt trötta och nu sitter jag här och halvsover framför datan med Beck på i bakgrunden.

Imorgon ska jag ev. åka in till Årsta tattoo för att boka tid, skulle egentligen göra det idag men det skulle bli alldeles för stressigt så det blir imorron istället.

Jag har inte så mycket att säga just nu!


Bye/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Salome

Porrblicken ;) hhahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback