Luff

Hej där, haha inlägget innan var det Andrew som skrev haha!

Just nu sitter jag i luffarkläder och äter creps, mums, mamma gjorde hemlagade! Massor med ost *dreglar*.

Om jag minns rätt har jag inte lagt upp någon bild på min tatuering här så det kanske är dags att göra det. Tror nog dom flesta har sett den redan :)


så får man se lite av mitt kök också haha

Igår kväll var jag ute med Sofie, Måns, Harald, Tom coh Oskar, vi satte oss vid Treat i Rådmansgatan. Det är ett litet förarställe men jag tyckte det var så himla trångt där så jag ville vidare och vi alla gick ut och försökte planera vart vi skulle. Men från ingenstans skulle vi möta Wendel, Skytt, Cici, Hanna och Stina och tiden bara gick och gick. Klockan började dra sig till 01.00 och vi började gå mot stureplan. Helt onödigt egentligen, det var inte så kul efteråt egentligen eftersom vi inte drog vidare. Jag och Sofie var lite snabbare än alla andra och vi tappade bort dom. Men lyckades ändå möta upp Harald och Oskar efter ett tag. Då var klockan kanske 2-halv3. Sen hände det inget mer, jag drog och jag har ingen aning vart dom andra gick.

Ikväll ska vi tydligen till Cattelin(Huset) där Sara ska fira sin födelse dag, hon fyllde egentligen år i torsdags men firar det där. Hoppas de blir skoj då :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback