NATTINLÄGG-OTRÖTT-UTTRÅKAD

Halloj där, jag uppdaterar inte min blogg så ofta känns det som. Måste skärpa mig lite!
Men i alla fall så idag var jag och fikade med coola gänget på Café 60, vi drog hem vid 10 tiden kankse. Om jag ska erkänna känns det som jag inte gjort något idag eftersom jag inte vet vad jag ska skriva haha.

Igår var jag på Cattelin, det var helt okej där..lite små-fjortis-jag-vet-inte-vad-ställe.

Jag och Anni pratade om vår vänskapstatuering, vi funtade på några olika stycken och vi har inte bestämt oss riktigt än, en av dom var att ha första bokstaven på våra namn i någon fin skrivstil, alltså att det står SA, eller AS..tycker SA är bättre för as kan se lite fel ut haha.

Jaja vi får se hur det blir med det, jag kommer säkert bli beroende av tatueringar, känner det på mig..hjälp!

Ska gå och lägga mig, finns inte så mycket mer att göra.

Pussar/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback