ont i fötterna

Idag var jag som sagt i flaten! Solade och badade, men det va så äckliga fiskar där så jag fick lite panik ibland! Usch va äckliga fiskar är, kan erkänna att jag är lite rädd för fiskar. Men jag är räddare nu än någonsin för vatten nu efter att jag och Anni kollade små videos på hajattacker! Eller tänk bara att man simmar i svenskt orent vatten, man ser ingenting så är det något vasst som bara drar ner en och sliter i en, det kommer massor med blod och man känner hur smärtan bara värker i benet. Får rysningar när jag bara tänker på det!

Efter flaten solandet fixade jag mig och träffade Salome och några vänner från skolan, vi åkte till rålis och var där en liten stund. Jag har inte varit där på länge men mindes inte att det va så smutsigt där :S Det var skräp överallt! Skärpning nu svenska folket! Jag hade på mig höga klackar också vilket gjorde att jag hade grymt ONT i fötterna, känns som om jag har går sisådär 73458826876536856 mil :P
Jag, Salome och Madiha satte sedan oss på ett ställe i Kungsgatan och rökte vattenpipa och fikade, det var mys!
Men jag längtade smått hem eftersom min pappa har kommit hem nu efter 2 veckor! Har saknat gubbstrutten lite grann :)

Imorgon blir det fira Leos 18års dag! Wohooo! ;)


lite bilder från Donnas födelsedagsparty, fick en lapdance av Salome ;)

jaaah, så här glad blev man efter några shottar! :)

Kanske ska säga godnatt nu, men får se nu om jag vågar sova ensam efter att ha sovit varje dag med mamma, men nu är papsen hemma så nu blir det att övergå till min rum igen, buhu! :/

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback