sovdags!

Jag är alldeles för trött för att skriva någonting egentligen, så om det kommer lite stavfel och ord som ligger hullerombuller så beror det på det!

GRATTIS LEO EN DAG I EFTERSKOTT! 18 år wohooo!
Jag sov till kl 13.00 ungefär, tro inte att jag sovit länge nu, nejnej jag kom nämligen hem 7 på morgonen för att vi var hemma hos en kille som heter Patrick som bor i Mariatorget. Det var helt okej där, roligaste var att vara med Salome och Donna. Innan det så var vi på ett annat ställe i Mariatorget ("bastuparken"?) och skulle ha picknick men det blev satans kallt och det började små regna så jag, Sofie, Harald och Sara drog hem till Carro som hade en liten fest hemma hos sig. Men jag drog vidare sen till Patrick dårå.

Idag firade vi Leo, var på hans gård och drack och åt massa med JÄTTE GOD mat! Mums :D
Senare skulle alla förutom jag till krogen, eftersom jag inte är 18år än, så jag drog hem till Pavel där han hade chillkrök! Det var ganska kul, men roligare på slutet när det bara var jag, Pavel och Danil (vet inte hur hans namn stavas) när vi bröjade prata minnen och allvar. :)

Nu är jag hemma och ska springa upp till min säng om ungefär 15 sekunder!


jätte söt bild på världens sötaste par, tagen igår hos Carro!


Godnatt på er sötnosar, saknar min lilla Anni :)

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback