tjena mors!

Blev väckt idag av att Maja ringde mig, vi skulle ju åka till Skärholmen så det var bara för mig att äta frukost och göra iordning mig! Kul att Sofie också ville följa med! :) Vi åkte dit och kollade lite, men jag tyckte att dom hade INGENTING fint! Dom hade ju alla butiker en galleria ska ha men det va nått som jag inte tyckte om. Kanske för att man fick uppleva att man såg en man rätt framför sig springa ut med en massa kläder när det larmade och allt. Jag blev ganska upprörd att människor går till butiker och stjäl saker! Har inte deras föräldrar uppfostrat dom tillräckligt. Bara det gjorde att man höll i sina fickor lite noggrannare. Dock köpte jag ingenting där, men Maja och Sofie hittade lite småsaker.

Just nu kollar jag på "djurpolisen" på kanal 4+. Jag kan verkligen inte förstå att folk kan vara så hemska mot djur!! Jag blir så arg att jag vill åka dit och knäcka huvuden på asen som inte tar hand om sina djur! Om ett djur är skadat, hur fan kan man se den i ögonen och bara låta det vara?.. Eller att slå ett oskyldigt djur som inte kan göra något tillbaka. Jag blir nästan tårögd och jag får en klump i magen. Det skulle faktiskt inte förvåna mig om jag skulle börja jobba med att rädda djur, men jag skulle nog ändå inte klara av det för jag skulle grina varje gång. Jag skulle nog kunna jobba med att slå dom jävlarna som gör illa djur! Blir jätte frustrerad!!
Skönt att min kisse känner att jag är lite halv arg och ligger bredvid mig nu, lugnar ner mig lite kanske haha!

Jag har ingen aning vad jag ska göra ikväll, surt att många ska åka bort, speciellt Sofie och Mami! Sofie ska till Rhodos på onsdag, blööö! Mami ska till Sundsvall och träffa morfar. Ingen av dom kommer vara hemma när jag fyller år, damn!

här är min lilla teddybjörn! älskar älskar älskar! :)

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback