well, hellooo!

Jag vaknade inte alls för länge sen, tog en tupplur på några timmar sisådär :)
Det enda som är dåligt med det, i alla fall om man tar tupplur sent, så kommer man inte kunna sova på natten. Nu kommer jag sitta här medans alla andra sover gott.

Ser att min brorsa tar fram cheesecaken! MUMS, ska också ha! hahaha

Jag har inte så mycket att säga, idag har jag gjort absolut ingenting och det känns som om jag är ganska tom i huvudet just nu.
Vet att Anni panni sitter på finlandsbåten hem nu, weeii! Hoppas inte hon väcker mig klockan 8 på morgonen som hon sa att hon skulle göra haha.
Juste tänkte tatuera mig snart, tänkte att det skulle bli ett "egyptisk öga" på handleden.

Det är Horus och Ra:s öga, den symboliserar makten att se, upplysa och handla.  Man blir också beskyddad av Horus och Ra. Den har också läkande krafter..

Så va tycks?

Ska rulla vidare ut till trägården och citronera.

Pussar/ Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback