appropå lägenheter

Kom nyss hem från Pavel, han har ju en egen lägenhet ju i Högdalen så va hade chillkrök med några *host* män och Salome :D

Min syrra smsade mig igår och frågade om jag kunde ta hand om hennes hund Gizmo (världens gulligaste) den 10-13 juli för att hon ska till Italien. Jag fick även bo där då (aloooonee) men Salome ställde upp att bo där med mig, eftersom jag hatar att sova själv. Fy satan va hemskt att jag skulle sova i lägenheten själv..skulle ta självmord. Sist jag var där bodde jag där i 2 veckor under sommaren, man fick lite den känslan att bo i sin egna lägenhet själv. Jag åkte i princip nästan aldrig hem alls då.

Imorgon ska jag fixa id-kort skiten, sen efter det ska jag träffa Salome och Madia kommer nog också hoppas jag! :)
Vi tänkte gå ut och sola någonstans och maybe bada :D

Nu ska jag nog möta Anni en sista gång och citronera, för efter det kommer hon va borta ett bra tag! :/


haha Anni du är så underbar, älskar den här bilden på dig! :D

Arrivederci

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback