för lite sömn

Igår var det full rulle, var ju som sagt på Donnas fördelsedagsfest och dansa och drack en massa! :D Vi kom dit vid 8 och åkte hem 4 på morgonen. Men mot slutet ville man verkligen bara hem för man var helt slut.

Idag vaknade jag kl 10 (heeemskt döör) alltså har jag bara sovit 5 timmar. Jag vaknade pga att mamma var ute på trädgården och solade och det ringde i telefonen inne. Eftersom ingen svarar så var jag motvillig tvungen att kliva upp och svara. Därefter kunde jag inte sova, trött som attan var jag ändå. Men jag, Sofie, Haqrald och Maja var i Eriksdalsbadet och sola. Det var helt okej, men man blir ännu tröttare än vad man redan är när man sitter i solen.
Det var sjuuuuukt mycket folk där, men man såg en hel det katter där ;D

Nu ska jag ut och citronera med Anni, byee

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback