fyfan va tröttis man är

Kom hem för ett litet tag sen! Idag solade jag med Sofie på Eriksdalsbadet igen och jag blev genomstekt, jag har bränt mig så att det gör ont men fy sjutton va brun man blev! :O Solningen tog verkligen energi ifrån både mig och Sofie, vi blev lite slö-sega av det. Men vi åkte hem till mig vid 4-tiden och då slingade jag Sofies hår vilket fick ett beundransvärt resultat :D STOLT!

Därefter drog vi till Sofie och kollade smått på tv:n så att jag fastnade. Men Harald kom senare och vi drog till IP för att spela fotboll men de va jag inte alls taggad på det så jag tog farväl och gick hem.

Nu sitter jag och kollar på tv med moder :)



så här såg Sofies söta mössa ut :D

Puss

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback