godnatt era fula fiskar

Va hemma hos Anni och kollade på Björn bröder, kunde knappt hålla tårarna tillbaka på slutet. Men Anni lyckas alltid hinna somna när vi kollar på film. Man kan säga att jag börjar bli van haha :)
Ska ialla fall gå och lägga mig nu, börjar bli riktigt sömning. Ska krypa ner till mamsen igen, det är så mysigt! :)

Ikväll lovade mamma mig att hon skulle få betala för en tatuering om jag städade mitt rum ordentligt i en månad, så jag tror jag börjar starta att städa mitt rum imorgon. Jag har knappt varit där alls så det har samlats massor med damm, smutskläder (blandat med rena :S) och katthår! Inte så mysigt kan jag säga. Men vi hörs imorgon, en fågel viskade i mitt öra att Måns och folket har kommit hem från P&L så får väl träffa Måns en snabbis :)


bild från gårkvällen, jag och Salome sitter i ett badkar för er som vill veta ;)

Godnatt era fula fiskar :*

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback