grillning

Helluu! Kom nyss hem, vi var i Vitabergsparken och hade en liten "brasa" gjort av en grill. Det var faktiskt mysigare där än vad jag trodde att de skulle bli. Jag och Anni lekte mycket på vägen hem och fnissa. Mina fötter är dock lite utslitna eftersom varje buss vi skulle till va vi tvugna att kubba till. Jag hade typ tofflor på mig så jag fick ta av mig dom varje gång vi skulle springa (gick väldigt mycket fortare att springa utan skor överhuvudtaget :-O ). Men nu är jag iaf hemma och ska strax sova. Ska upp ganska tidigt imorgon för att möta Sofie sen åka och sola igen någonstans. NICE! :) 
vår brasa som värmde våra tassar

Anni och jag tog blite soldat bilder

Så Godnatt Anni som jag vet läser min blogg! ;)

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback