R.I.P. Michael Jackson! :'(

Fyfan va hemskt, här har man vuxit upp med hans musik och sen dör han från ingenstans. Jag har kommit på att så fort jag ens pratar om döden så dör någon (knackar på trä!). Han Kungen av musik och en legend ingen kommer glömma!

Idag var det en mor och dotter-dag, jag och mamma åkte upp till globen och köpte lite fint. Det var mysigt, jag och mamma höll på och skojade runt lite, kändes som om jag var med en kompis. Tack mamma för sakerna du köpte till mig!<3
Därefter träffade jag Sofie och vi gick hem till mig och chillade, sedan åkte vi till Mariatorget och gick upp mot nått berg där man såg Stockholms utsikt, det var jätte fint! Varför har man inte varit där oftare?
Åkte hem vid kanske 10- halv 11 tiden och träffade Anni en liten stund för att citronera. Och nu sitter jag här och sörjer (nej jag gråter inte) för att Michael Jackson har avlidit. FRUKTANSVÄRT!

Imorgon blir det Eriksdalsbadet, ska steka igen och är 100 på att jag kommer bränna mig igen. Sofie och jag har ett solskyddsfaktor som har bara UVskydd 6. Not good!
Jaja nu ska jag sitta vid datan en mini stund till sen ska jag krypa mig till kojjs!
Godnatt sålänge, pussisar!

R.I.P. Michael <3

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback