sol, svett och vänner

Idag vaknade jag av att Anni ringde mig vid kanske 11 tiden, vi hade ju bestämt att vi skulle sola och det fick bli hemma hos mig eftersom jag tänkte börja använda mina sköna solstolar. Det slutade att Sofie ringde mig och åkte direkt från Mariatorget hem till mig snabbare än vad Anni hann som bor ungefär 5 villor ifrån. Anni är alltid seg ;)
Men vi började steka oss som in i sjutton och svettet bara rann överallt. Sofie och Anni tog många kallduschar. Fan att inte vår pool är fylld än för det var en perfekt dag att bara ta sig ett dopp lite då och då. Sedan besökte mina två underbara vänner Leo och Måns oss! Mycket trevligt!
De slutatde med att vi satt några timmar i solen, lekte några lekar, Harald kom och sen åt mat.

Träffade sedan Maja som följde med mig hem till Pavels nya lägenhet som var väldigt fin, lite grekisk inspererat i grunden. Men han hade knappt några möbler alls, jag fick en hel del idéer hur han kunde inreda sin lägenhet och de var lite frustrerande eftersom jag inte kan göra det doh.

Påväg hem därifrån spelade jag, Maja, Anni, Leo och Måns basket vid Enskedeskolan, vi testade också spela Nigger (eller Nogger som jag minns att det hette ialla fall). Alla vi spelade det som små och alla hade fiskminne ocskå. Ingen mindes reglerna helt. Men vi spelade som vi trodde vilket jag tyckte va helt fel haha.
Klockan hann bli 23.00 och vi drog åt hemmåt förutom Anni och jag som följde med Måns hem för att hämta filmen Yes man! En AS rolig film! :D
Tog ett farväl till Måns eftersom han ska åka till Peace and Love imorgon :( buhuu, han ska vara där i 6 dagar! :/

Imorgon bestämde jag med Sofie och Anni att vi ska sitta och steka i solen igen. Vi vet inte riktigt var vi ska vara med nära vatten ialla fall! Jag vill helst åka till Eriksdalsbadet utomhus för jag tycker inte om att åka långt och bada i sjöar, men ändå så är det alltid smockat med folks dära. Bajs! Jaajaaa får se vad mina soldater kommer fram till imorgon, ska upp klockan 10 imorgon så det är nog dags att jag kryper mig till kojs nu!
Godnatt fuckers <3
dock va denna bild inte från idag :)
dock va denna bild inte från idag :)

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback