Första och kanske det tråkigaste inlägget

Jag har det så tråkigt just nu att jag började starta en blogg just för att ha något att göra när jag har tråkigt. Klockan är över halv 3 på natten och jag kan inte sova, inte för att jag har försökt utan att jag bara inte kan vid den här tidpunkten. Jag har vänt på dygnet ganska mycket eftersom i morse så vaknade jag halv 2 och andå var det jag som vaknade först av oss ungdomar som jag var med. Jag har varit med mina underbara kusiner och min bror under midsommarhelgen vilket var jätte mysigt och ganska mycket drickande. Har verkligen saknat mina kusiner, det var så länge sen jag träffade dom!

Eftersom det här är mitt första inlägg så kanske jag kan berätta lite vad som hänt tidigare i mitt liv.
När jag var 3 år så mötte jag min bästa kompis Anni på krogen (våra föräldrar festade tillsammans på Enskede Wärdshus och där va vi med dom också, så där träffades vi). Tillsammans gick vi i samma klass upp till 9:an. När både vi började i 7:an då man bytte skola träffade Anni och jag Sofie och Maja som blev sedan våra bästa kamrater. Samtidigt blev alla från klassen väldigt bra vänner med varandra och vi fick en väldigt nice sammanhållning. Som håller ännu idag vilket är super duper!
Just nu går jag i gymnasiet och ska börja 3:an. AS SKÖNT MED ETT ÅR KVAR BARA! Jag går i Klara södra gymnasiumet som ligger i skanstull, strax nedanför Frans Shartaus. Jag går i en liten skola med ungefär 300 invånare. Lite tokig skola tycker jag med den är helt okej :)

Annat om mig är att jag bor i Enskede och ska snart fylla 18 år den 16 juli WIHUUUUU PAAARTYYYY! :D
Har 3 syskon och är moster till ett litet barn, har sammanlagt 19 djur vilket 15 av dom är ormar (jag ogillar ormar väldigt mycket, men det är min bror som har en tendens att vilja samla på jätte maskar! FY BLÄ! För att jag ens ska kunna sova om natten MÅSTE han låsa dörren till sitt rum där ormarna lever). Kan även berätta när vi pratar om reptiler att jag har haft 3 st kajmaner. För er som inte vet vad det är så är det en minivariant av krokodil eller alligator (vet inte skillnaden). Dom blir runt 1,5m långa. Resten av våra husdjur är 2 hundar och 2 katter vilket är dom djuren i huset jag tycker om att gosa mest med!

Så NOG med tråkig information kanske mohaha, nu kanske jag ska krypa ner till mamsen eftersom pappa ska vara borta i 2 veckor så passar jag på! Hatar att sova själv haha :) Pratade med Anni om att om det blir fint väder och om hon inte ska jobba så ska vi ut och sola lite! Får se hur det blir med det imorgon! Godnatt pussar! <3

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback