weeeii!

Goddag eller man kanske ska säga godnatt?!
Vill bara säga ännu en gång rip mj! :( fick fram lite av chocken idag och började små böla lite när man verkligen såg på nyheterna. fy..

Idag vaknade jag upp av att min mosters hund Simpson kom och gluffsa i mina öron med massor av gräggel. MYS! Men han är väldigt fulsöt så det går inte att vara arg på honom :)
Annars så  var jag med Sofie på Eriksdalsbadet, vi bor där nu känns det nästan som! Sofie blev jätte brun och det blev väl jag med till jag träffade Salome som kom hem från Turkiet idag. Hon har varit där i 3 veckor och blivit NEGER! Jag som trodde att jag var brun men det gick inte att jämföra med henne. Kände mig så blek och det var inte kul, men jag var jätte glad att få träffa henne! Har verkligen saknat den tösen :)

Imorgon ska jag åka till Hellasgården och sola och kankse bada, jag tycker nämligen inte om att bada i sjöar och hav i Sverige. Föredrar pooler! Mest att man inte ser botten och vet aldrig vad som kan lura dära.
Därefter ska jag till Donnas födelsedags fest. Tema: Cocktail (klänning). Köpte en klänning igår med mamma, fick också ett par leggins som är väldigt tjusiga och ett vitt halvgenomskinligt linne. Jag är as taggad till imorgon så hoppas alla andra är det också vilket jag tror! :D


här är simpe med en snorig nos, han är en bullmastiff (en väldigt fisig och drägglig hund)

Godnatt!

/Simona

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback